Ciąża – zadbaj o sprawność i świetną kondycję

Ciąża to czas, kiedy warto zadbać o siebie podwójnie – o bogatą w witaminy i minerały dietę, o odpoczynek, ale także aktywność fizyczną. Trzymanie w ryzach wagi, odpowiednie napięcie mięśni, które podtrzymują obciążony kręgosłup, a także dobra kondycja, pozwalają na bezbolesne przejście przez ciążę, a nawet ułatwiają poród.

fitness w ciąży

Źródło zdjęcia: pxhere.com

Oto trzy aktywności, z których może skorzystać przyszła mama (oczywiście warto wcześniej skonsultować się z lekarzem prowadzącym ciążę).

Pływanie – najlepiej w basenie ozonowanym, czyli bez dodatku szkodliwego chloru

fitness w ciąży

Źródło zdjęcia: pxhere.com

Joga lub pilates – rozciągają wszystkie mięśnie, regulują krążenie, ciśnienie, dotleniają organizm

fitness w ciąży

Źródło zdjęcia: pxhere.com

Fitness dla ciężarnych – pod okiem trenera można wykonywać ćwiczenia rozciągające, aerobowe, a także podnosić ciężarki. jednak wszystko z głową i umiarem.

fitness w ciąży

Źródło zdjęcia: pxhere.com

 

1 thought on “Ciąża – zadbaj o sprawność i świetną kondycję

  • Youre so cool! I dont suppose Ive learn anything like this before. So nice to search out any person with some authentic thoughts on this subject. realy thanks for starting this up. this website is something that’s needed on the internet, someone with somewhat originality. helpful job for bringing one thing new to the web!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *